Ronnie schreef:Niet bij mij sorry. Heb al een verzoek ingediend om ze mee te nemen de volgende keer maar dat zal voor de dagfond dan geen tussenstand meer zijn.
Dat is jammer want dat scheelt wel duiven voor Chateauroux
Want deze telt bij ons nergens voor
Dus wij doen niet mee, als ik de tussenstand had geweten en er zouden nog kansen voor ons zijn geweest dan had ik wel mee gedaan.
J.H.Dekker & ZN Vriezenveen
Afdeling 9 Kring 1 CC 1
Wie in de duivensport wil slagen moet tegenslag kunnen verdragen.
Nou als je dit topic een beetje volgt dan kun je lezen dat we er inderdaad over nadenken en zelf graag willen. We moeten natuurlijk onze afdelingen mee hebben en we moeten de risico's op financieel gebied kunnen afdekken, dus we hopen weer op een goede bonnenverkoop.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
Ronnie schreef:Nou als je dit topic een beetje volgt dan kun je lezen dat we er inderdaad over nadenken en zelf graag willen. We moeten natuurlijk onze afdelingen mee hebben en we moeten de risico's op financieel gebied kunnen afdekken, dus we hopen weer op een goede bonnenverkoop.
Dat is belangrijk. En miss de eerste keer niet te weinig vragen als vracht.
K ben benieuw hoop dat het volgend jaar gerealiseerd kan worden!
Henk schreef:
Afgelopen week op de NU ledenvergaderıng hebben de afdelıng het NU-bestuur verzocht te onderzoeken of een ochtendlossıng of een Internatıonaal NU-BARCELONA tot de mogelıjkheden behoort.
Daar geven we graag ınvullıng aan. Een Internatıonale BARCA samen met onze Duıtse collega's zıe ık helemaal zıtten.
Overıgens ben ık tıjdens de vergaderıng opnıeuw benoemd als voorzıtter van de NU. Wıj gaan ons maxımaal ınzetten voor de komende Internatıonale NU concoursen.
Gr. Henk
Dit is een Quote van onze voorzitter van een tweetal maanden terug. Die hoort hier ook tussen te staan.
Ronnie schreef:Nou als je dit topic een beetje volgt dan kun je lezen dat we er inderdaad over nadenken en zelf graag willen. We moeten natuurlijk onze afdelingen mee hebben en we moeten de risico's op financieel gebied kunnen afdekken, dus we hopen weer op een goede bonnenverkoop.
Willem, gewoon een bon uit je 2e NPO Perigueux schenken 8)
Willem, gewoon een bon uit je 2e NPO Perigueux schenken 8)
Moet hij wel overblijven misschien gaat hij nog mee dit jaar
Harold71 schreef:
Dat is jammer want dat scheelt wel duiven voor Chateauroux
Want deze telt bij ons nergens voor
Dus wij doen niet mee, als ik de tussenstand had geweten en er zouden nog kansen voor ons zijn geweest dan had ik wel mee gedaan.
Ik had ook liever gezien dat er tussenstanden waren geweest maar als alleen mensen zouden inkorven die hoog staan dan komen er sowieso erg weinig duiven. Ik verwacht vooral duiven van de liefhebbers van de dagfond