Als je maar schik hebt! En dat hebben we gehad!Arjan Beens schreef:Ik wou alleen maar een hapje mee eten van het bordje van Johanna
NU Archief vanaf 2009
- Christianne
- Stamtafel asduivin
- Christianne
- Stamtafel asduivin
Er moet toch iemand de kachel aanmakenBK schreef:Dat brengen begrijp ik wel maar dat hij jullie ook weer heeft opgehaald!
Anders heeft hij voor niets aan het zagen en kleuven geweest
hier is hij een weekje druk meegeweest ongeveer 12 kuub 8)
Het zijn de kleine dingen die het doen!!!
Wees verdraagzaam met elkaar.
- Johanna
- Stamtafel asduivin
als ik de jonkies gespeend heb met 3 a 4 wekengreetje schreef:Ik begreep van Ronnie dat Johanna en Christianne hebben gezegd dat ze bij ons langs komen, met de trein? Wanneer kan ik jullie van station Buitenpost halen?
anders ben ik er de hele dag niet,,nou ga ik geregeld even kijken,,
,,we houden contact
Een gezond mens heeft vele wensen, een ziek mens maar één.
- Arjan Beens
- Praathuis VIP
- Contacteer:
Johanna,
Tijdens het eten had je het steeds over een Blokje in je keel, wat bedoelde je daar nu mee?
Doe maar per PM.
Ronnie keep on Going met de NU, echter wel de kampioenen de eer geven die ze verdienen de volgende keer.
Ik had me er rot aan geergerd als ik als 1e onaangewezen Kampioen zo simpel op en van het podium was geknikkerd.
Dit terwijl er over de nummer 10 van de "super" kampioenen zowat een halve biujbel werd losgetrokken.
Bij vragen Ronnie, doe maar per PM.
Tijdens het eten had je het steeds over een Blokje in je keel, wat bedoelde je daar nu mee?
Doe maar per PM.
Ronnie keep on Going met de NU, echter wel de kampioenen de eer geven die ze verdienen de volgende keer.
Ik had me er rot aan geergerd als ik als 1e onaangewezen Kampioen zo simpel op en van het podium was geknikkerd.
Dit terwijl er over de nummer 10 van de "super" kampioenen zowat een halve biujbel werd losgetrokken.
Bij vragen Ronnie, doe maar per PM.
Beens 2.0, fijne hobby
- Ronnie
- Praathuis SUPER-VIP
Kreeg van Johanna juist de tip om de huldigingen veel korter te houden. Ik ben zelf ook iemand die veruit het meeste waarde hecht aan een onaangewezen kampioenschap maar daarin staan we vrij eenzaam Arjan.Arjan Beens schreef: Ronnie keep on Going met de NU, echter wel de kampioenen de eer geven die ze verdienen de volgende keer.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
- Johanna
- Stamtafel asduivin
ja,omdat er veel gepraat word,als het te lang duurt
persoonlijk vind ik,dat je tijdens de huldeging je mond moet houden
maar de mensen willen ook graag een praatje maken met elkaar,kan ik ook begrijpen
daarom alles wat korter ,,ook het voorpraatje
we hebben ook altijd wat he niks ten nadele van het bestuur hoor
tis een hele opgave om alles te regelen 8)
persoonlijk vind ik,dat je tijdens de huldeging je mond moet houden
maar de mensen willen ook graag een praatje maken met elkaar,kan ik ook begrijpen
daarom alles wat korter ,,ook het voorpraatje
we hebben ook altijd wat he niks ten nadele van het bestuur hoor
tis een hele opgave om alles te regelen 8)
Een gezond mens heeft vele wensen, een ziek mens maar één.
- Christianne
- Stamtafel asduivin
Ben van mening kampioenen moeten gehuldigd worden en omdat je met twee landen zit duurt het eenmaal iets langer ,maar probeer de bonnenverkoop op het internet want de meesten waren al ingezet en men ging er haast niet meer over en ik denk als je op het internet de eindverkoop houd dat ze nog meer opbrengen dan in een zaal weet wel dat dit haast niet meer kon voor dit jaar maar voor de rest was het een geslaagde middag (had ik al eerder gezegd )
Het zijn de kleine dingen die het doen!!!
- Ronnie
- Praathuis SUPER-VIP
Ze zijn wel verhoogd in de zaal van 950 € naar 1240 € Denk dat dat in dit geval komt omdat er veel Duitsers in de zaal zaten. Het was ook de bedoeling om de verkoop in 1x te houden alleen de Duitse bonnen kwamen wat later binnen dan gepland.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.