Er is van binnen uit de NU naar de afdelingen en intern in het NU bestuur natuurlijk wel overleg (bestuur bestaat uit leden uit de 5 afdelingen) maar geen overleg van de afdelingen samen bij mijn weten.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
Afdeling 7 zal er naar mijn gevoel alles aan doen een afwijkend programma te krijgen.
Nou dan desnoods maar een NU zonder afdeling 7.
Als we de NU ons nu laten afpakken krijg je nooit een dergelijk mooi spelverband terug.
Zal dus duimen draaien worden.
Mooi K.. allemaal. Ik woon dus in de verkeerde afdeling! Kan ik ook gewoon in Genemuiden inkorven
Arjan Beens schreef:kan je gelijk het poulegeld eens uitzoeken St.Vincent en Periqueux zijn nog steeds onderweg.(als het een duif was ruimde ik ze op )
En seriespel ook na mijn laatste e-mail radio stilte
Ik wil het wel weer voor je aankaarten maar verder weet ik weinig van die geldstromen.
BK schreef:Ach laat maar joh, Arjan draagt de Nu op elke manier een warm hart toe
Ik vindt het eigenlijk wel vervelend, voor Arjan en voor de NU maar kan er niet zoveel aan veranderen. Wat ik ervan begreep zijn die poules allemaal verrekeningen van de afdelingen.
Volgens mij zijn de poule gelden uitbetaald aan de inkorfcentra. Echter er is geen specificatie van de uitbetalingen. Dus de penningmeesters hebben geld ontvangen, ze weten echter niet voor wie. Ik heb althans zo'n vraag voorbij zien komen.