wim brom schreef:Er kan binnenkort (weer) op worden geboden!BK schreef:Helaas vond de kromsnavel hem te lekker
Op de kromsnavel
wim brom schreef:Er kan binnenkort (weer) op worden geboden!BK schreef:Helaas vond de kromsnavel hem te lekker
En dat zonder dat er iemand ging staan van de NU om de ZLU NT regeling heilig te verklaren.Steeghs schreef:Mijn Superkweekduivin (legt niet meer) is ook grootmoeder van de 1e NU zone 4 bij G & G De Graaf.
slechte aardappeloogst dus geen centjes!wim brom schreef:Er kan binnenkort (weer) op worden geboden!BK schreef:Helaas vond de kromsnavel hem te lekker
Dat is het zeker Arjan, want het gaat erom een bijdrage te kunnen leveren aan deze geweldige fondclub. en zolang er mensen zijn die de bonnen kopen en er ook nog succes mee hebben warom niet? Want wie bepaalt wat kwalitatief hoog is? En willen die wel een bon schenken? Daar zit de organisatie ook mee. Nu weet ik dat jij dat wel doet Arjan. Want ik wel toch eens een voorbeeld noemen: Gerard Besselink, Vliegt al jaren onder zijn nivo maar heeft ook al meerdere grote vluchten gewonnen met een zeer beperkt aantal duiven. Waar valt deze onder? De Nu is er niet alleen voor de grote liefhebbers maar voor iedereenArjan Beens schreef:Ik vind dat de NU moet zorgen voor een kwalitatief hoge verkoop.
Het is beter 50 bonnen te verkopen van goede liefhebbers, dan 100 bonnen van jan en alleman.
Dit los van de personen/duiven achter de bon, waarvoor ik gewoon respect heb.
Misschien is dit "schoppen" tegen heilige huisjes, maar het is mijn gedachte
Ik dacht dat jullie daar de verkoopprijs altijd op aanpaste. Wat me ook opvalt is dat als de aardappels bijna niets waard zijn de prijs voor een patatje niet omlaag gaat. Zal wel komen omdat dan net in dat jaar de prijs van het bakvet weer is gestegen.BK schreef:slechte aardappeloogst dus geen centjes!
Marcel schreef:Ik dacht dat jullie daar de verkoopprijs altijd op aanpaste. Wat me ook opvalt is dat als de aardappels bijna niets waard zijn de prijs voor een patatje niet omlaag gaat. Zal wel komen omdat dan net in dat jaar de prijs van het bakvet weer is gestegen.BK schreef:slechte aardappeloogst dus geen centjes!
Edwin schreef:Dat is het zeker Arjan, want het gaat erom een bijdrage te kunnen leveren aan deze geweldige fondclub. en zolang er mensen zijn die de bonnen kopen en er ook nog succes mee hebben warom niet? Want wie bepaalt wat kwalitatief hoog is? En willen die wel een bon schenken? Daar zit de organisatie ook mee. Nu weet ik dat jij dat wel doet Arjan. Want ik wel toch eens een voorbeeld noemen: Gerard Besselink, Vliegt al jaren onder zijn nivo maar heeft ook al meerdere grote vluchten gewonnen met een zeer beperkt aantal duiven. Waar valt deze onder? De Nu is er niet alleen voor de grote liefhebbers maar voor iedereenArjan Beens schreef:Ik vind dat de NU moet zorgen voor een kwalitatief hoge verkoop.
Het is beter 50 bonnen te verkopen van goede liefhebbers, dan 100 bonnen van jan en alleman.
Ik ken nog iemand die er een heeft uit dat koppelwim brom schreef:BK heeft/had er een broertje van op het hok!
http://img388.imageshack.us/img388/3641 ... 077pt2.jpg
Arjan Beens schreef:Edwin schreef:Dat is het zeker Arjan, want het gaat erom een bijdrage te kunnen leveren aan deze geweldige fondclub. en zolang er mensen zijn die de bonnen kopen en er ook nog succes mee hebben warom niet? Want wie bepaalt wat kwalitatief hoog is? En willen die wel een bon schenken? Daar zit de organisatie ook mee. Nu weet ik dat jij dat wel doet Arjan. Want ik wel toch eens een voorbeeld noemen: Gerard Besselink, Vliegt al jaren onder zijn nivo maar heeft ook al meerdere grote vluchten gewonnen met een zeer beperkt aantal duiven. Waar valt deze onder? De Nu is er niet alleen voor de grote liefhebbers maar voor iedereenArjan Beens schreef:Ik vind dat de NU moet zorgen voor een kwalitatief hoge verkoop.
Misschien is dit juist een van de redenen dat het allemaal minder word.
Ok dan had ik het verkeerd begrepenArjan Beens schreef:Nee Harold, dat denk ik niet.
Wat ik bedoel, het word allemaal erg veel (veel bonnen verkopen, en grote aantallen bonnen)