NU Archief vanaf 2009
Re: SCHENKINGEN BONNENVERKOOP 2010-2011 NU!!!
Krijg ik een bon thuis om in te vullen?
wim brom schreef:Krijg ik een bon thuis om in te vullen?
wim ik mail je er wel 1. kun jij hem zo weer door mailen naar onze krullebollie ronnie. En dan zijn we weer een topschenking rijker.
nog een kleine 2 weekjes denk dan is duifje goed of niet wim?
- Ronnie
- Praathuis SUPER-VIP
Heb je die niet al gehad Wim? Meende dat alle schenkers er afgelopen voorjaar een thuis hadden gehad met een boekje van 2009?wim brom schreef:Krijg ik een bon thuis om in te vullen?
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
- BK
- Stamtafel asdoffer
Wim wil er graag 2 schenkenRonnie schreef:Heb je die niet al gehad Wim? Meende dat alle schenkers er afgelopen voorjaar een thuis hadden gehad met een boekje van 2009?wim brom schreef:Krijg ik een bon thuis om in te vullen?
Ik heb een bonnetje voor 1 duif geschonken en er is zelfs al € 100 op geboden!
wim brom schreef:Ik heb een bonnetje voor 1 duif geschonken en er is zelfs al € 100 op geboden!
nou de NU boft maar met zo groep praathuis vrienden.
100 euro Wat schenk jij dan vooriets moois aan de NU
- BK
- Stamtafel asdoffer
staan ze al ergens te koop dan?wim brom schreef:Ik heb een bonnetje voor 1 duif geschonken en er is zelfs al € 100 op geboden!
gerard jochemsen schreef:wim brom schreef:Ik heb een bonnetje voor 1 duif geschonken en er is zelfs al € 100 op geboden!
BK heeft/had er een broertje van op het hok!
http://img388.imageshack.us/img388/3641 ... 077pt2.jpg
-
- Stamtafel asdoffer
Ja waar staat die dan?
- Ronnie
- Praathuis SUPER-VIP
Staan nog niet te koop en dat duurt ook nog wel even. Zal in de winter zijn. Wim was zijn bon kwijt/niet gehad en dus heeft Gerard een kopie van zijn lege bon naar Wim per mail verstuurd en gelijk ingezet voor 100 euro voordat hij bij ons werd ingeleverd.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
-
- Stamtafel asdoffer
Ronnie schreef:Staan nog niet te koop en dat duurt ook nog wel even. Zal in de winter zijn. Wim was zijn bon kwijt/niet gehad en dus heeft Gerard een kopie van zijn lege bon naar Wim per mail verstuurd en gelijk ingezet voor 100 euro voordat hij bij ons werd ingeleverd.
Owwwwwwwww die rakker!!
- BK
- Stamtafel asdoffer
Helaas vond de kromsnavel hem te lekkerwim brom schreef:gerard jochemsen schreef:wim brom schreef:Ik heb een bonnetje voor 1 duif geschonken en er is zelfs al € 100 op geboden!
BK heeft/had er een broertje van op het hok!
http://img388.imageshack.us/img388/3641 ... 077pt2.jpg
Ronnie schreef:Staan nog niet te koop en dat duurt ook nog wel even. Zal in de winter zijn. Wim was zijn bon kwijt/niet gehad en dus heeft Gerard een kopie van zijn lege bon naar Wim per mail verstuurd en gelijk ingezet voor 100 euro voordat hij bij ons werd ingeleverd.
Tja ronnie je moet de mensen wel ff stinuleren om wat goeds te schenken
En een goede organisatie als de NU sponsoren. Vindt ook een zeer positief gebaar van Jan Gremmen om over ons gesprek eerlijk uit te komen dat er steken gevallen zijn Tuurlijk moet men leren van zijn fouten. Niks wat dan mooier is omdaar samen als liefhebber en organisatie over te praten. en dat onder het genot van een bakkie zonder elkaar in de haren te vliegen of negatief te zijn tegenover het bestuur. Zo merkte ik dat in mijn regio de NU niet echt leefde met Orange. En zowiezo wel vaak negatieve klanken omdat wij natuurlijk steed op van die korte afstanden spelen. Maar als ik dan kijk dat het NU bestuur wel luisterd naar de leden en het NPO niet. Is mij 1 ding duidelijk verder gaan met de NU
Er kan binnenkort (weer) op worden geboden!BK schreef:Helaas vond de kromsnavel hem te lekker