Laat je de dames zo weer winnenBK schreef:Als dit het wordt ga ik zoals ik er nu over denk Montauban schrappen voor mijzelf!
heb ik een mooie ploeg voor StVincent
Zo word je nooit Kampioen van het inkorfcentrum
Laat je de dames zo weer winnenBK schreef:Als dit het wordt ga ik zoals ik er nu over denk Montauban schrappen voor mijzelf!
Ik heb net op een andere topic gelezen dat een kampioenschap niets voosteld !!haroldzwiers schreef:Laat je de dames zo weer winnenBK schreef:Als dit het wordt ga ik zoals ik er nu over denk Montauban schrappen voor mijzelf!
Zo word je nooit Kampioen van het inkorfcentrum
frustatie is het niet het word onderhand een grote teleurstellingRonnie schreef:Ga er maar vanuit dat we ons best doen. Als je dat niet goed genoeg is dan kun je er inderdaad met de botte bijl ingaan. Maar denk dat het je frustraties alleen maar vergroot.Albert Lensen schreef: en ja idd we kunnen rustig afwachten het word vanzelf juni en dan draai je niets meer terug
Het is met zekerheid onbetaald. Onkosten, verder nadaRonnie schreef:Volgens mij is trouwens het NPO bestuur onbetaald? Alleen een onkostenvergoeding regeling. Maar Wiebren kan je dat vast met zekerheid vertellen.
Niet verklappen benno hebben ze niks meer om te miepenharoldzwiers schreef:Wat een geheim zinnig gedoe
Als dat zo zijn, hebben de meeste hier weer te vlug gejammert, heb ik te snel verkeerd gedacht en lijkt het NPO bestuur toch haar belofte's na te komen. En mocht het echt zo zijn dan kunnen we met zijn allen zeggen, dat hadden we al gedachtBK schreef:Ik hoor toch GERUCHTEN dat we een redelijke kans maken dat Montauban en Periqueux worden omgedraaid!