Ronnie schreef:Nog niet, is gisteravond pas besloten omdat er weinig noordelingen op af waren gekomen. Zal ook beetje met het weer te maken hebben. We gaan overleggen met de beheerder van het gebouw. Zodra ik het weet staat het hier.
Kom op zeg, als de mensen uit den Ham, Vriezenveen, doetinchem, etc naar Wezep kunnen komen, dan hadden de noordelingen en de melkers uit afd.7 dat ook gekund.
De meeste mensen blijven echter liever aan de zijlijn jammeren, dan een avond waarop je inspraak kan hebben te benutten !
Ik ben helemaal niet te beroerd om ergens naar toe te gaan. Ben op alle vergaderingen binnen onze afdeling aanwezig, maar vind 125 km rijden naar een bijeenkomst toch wat te gortig.
Als ik dan nu lees dat er nog een bijeenkomst in Hoogeveen komt, dan zou wat meer spreiding wellicht beter zijn. Volgens mij is het dan beter om een bijeenkomst in Hoogeveen en dan bijv omgeving Veenendaal organiseren dan heeft iedere melker de mogelijkheid om binnen een redelijk af te leggen afstand zo'n bijeenkomst te bezoeken.
Maar meer dan 100 Km rijden zal voor de meeste te veel zijn.
Ronnie schreef:
Overigens komen er nog twee zulke discussie / info avonden met de leden. Dit omdat gisteren alleen (op 1 na) liefhebbers uit afdeling 8 en 9 aanwezig waren. Er komen nog avonden in Hoogeveen en 1 in het werkgebied van afdeling 7.
jeroen schreef:
Als ik dan nu lees dat er nog een bijeenkomst in Hoogeveen komt, dan zou wat meer spreiding wellicht beter zijn. Volgens mij is het dan beter om een bijeenkomst in Hoogeveen en dan bijv omgeving Veenendaal organiseren dan heeft iedere melker de mogelijkheid om binnen een redelijk af te leggen afstand zo'n bijeenkomst te bezoeken.
Maar meer dan 100 Km rijden zal voor de meeste te veel zijn.
Goed lezen Heren, dat mag je van de crew toch wel verwachten.
Ik rij trouwens voor elke bestuursvergadering naar Hoogeveen en haal dan nog mensen op in Ureterp en Heerenveen. Voor mij ook 130 heen en 130 terug. En mogelijk gaan we een deel van de vergaderingen naar Deventer verplaatsen dan komt er nog eens 40 bij.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
hendrie schreef:Dat er nu voor bijna 8000 euro in kas is bij de nu
Met nog maar 3 dagen te gaan vind ik het wel stagneren + dat Zondag (3 Januari) een minder intelligente keuze is voor de finale, ivm de vele principiële liefhebbers in het verzorgingsgebied en sowieso in Nederland!
Met nog maar 3 dagen te gaan vind ik het wel stagneren + dat ik Zondag (3 Januari) een minder intelligente keuze is voor de finale, ivm de vele principiële liefhebbers in het verzorgingsgebied en sowieso in Nederland!
Dan moeten degene die hem echt wil hebben de bon maar zaterdag (2 januari) 23.59 uur hoog genoeg inzetten
Met nog maar 3 dagen te gaan vind ik het wel stagneren + dat ik Zondag (3 Januari) een minder intelligente keuze is voor de finale, ivm de vele principiële liefhebbers in het verzorgingsgebied en sowieso in Nederland!
mmmmmmhhhhhh ken er maar een of twee in mijn directe omgeving en dan is er vast wel een niet principiële
die voor hun willen bieden ik kan ook niet elke avond zitten wachten heb ook nog wel eens wat