NU Archief vanaf 2009
-
- Stamtafel asdoffer
had die duif van koopman op st vincent er zeker ook uit gemoeten met 140 km per uur hahaTino schreef:Als dat bv eens zou lukken als enigste, dan zou je er volgens de reglementen (art 181 ) uit kunnen liggen volgens mij......... of heb ik dat mis??
Gebeurd ook wel eens met onaanemelijke snelheid volgens mij
stil zitten is achteruit gaan
Hans,
Je moet toch maar eens op visite komen bij me. Me plannen liggen ondertussen anders, ik wil meer 1000 km vluchten gaan vliegen....
Dus daar horen Barca en Perpignan bij... Dus moet er duiven voor gaan zoeken en net zoals Tino zei, Orange is een mooie start...
Ik heb de ouders van Spikkel nog zitten, dus waarom zou ik hem niet spelen.... En dan jaar erop naar Barcelona
Je moet toch maar eens op visite komen bij me. Me plannen liggen ondertussen anders, ik wil meer 1000 km vluchten gaan vliegen....
Dus daar horen Barca en Perpignan bij... Dus moet er duiven voor gaan zoeken en net zoals Tino zei, Orange is een mooie start...
Ik heb de ouders van Spikkel nog zitten, dus waarom zou ik hem niet spelen.... En dan jaar erop naar Barcelona
-
- Stamtafel asdoffer
-
- Stamtafel asdoffer
- Arjan Beens
- Praathuis VIP
- Contacteer:
Eagletje schreef:Arjan,
Wat is het probleem? Gewoon inkorven en dan zie je et wel....
wie heeft er een probleem?
ik niet, ik doe wel mee misschien een ander omdat ik mee doe(Hoop ik, is positieve energie voor mezelf)
Kan ik wel gebruiken na 8 weken snotter duiven te hebben gezien. Ik heb zondag voor het eerst weer een uurtje met plezier tussen de oude vliegers gezeten.
Beens 2.0, fijne hobby