NU Archief vanaf 2009
- BK
- Stamtafel asdoffer
Als blijkt dat niet elke verandering (vernieuwing) een verbetering blijkt te zijn dan gewoon weer terug(in de tijd) schakelen !wim brom schreef:Het is voor mij de reden dat ik mijn duiven niet inzet voor de VNCC en Fondunie2000!
Je wil inspelen op digibeten, maar het is hopeloos ouderwets en handwerk waar veel fouten mee worden gemaakt en werkt fraude in de hand!
Terug in de tijd, dus niet nu mee beginnen!
Toevoeging: poulen op andermans duiven, binnen de eigen Zone.
Simpel Excelsheetje.
Ik ben het wat betreft poulebrieven niet eens met Wim. Het blijkt ieder jaar weer dat de mensen die software schrijven voor EC-systemen allemaal technocraten zijn die helemaal geen flauw benul hebben van de wensen van de liefhebbers.
Resultaat, geen hond die poult op zo'n systeem. Ik zit zelfs langer te poulen in het systeem (elk niveau apart oproepen) dan het op papier zou duren. En dan ben ik aardig bedreven met computers/EC's en electronische snufjes
Simpel Excelsheetje.
Ik ben het wat betreft poulebrieven niet eens met Wim. Het blijkt ieder jaar weer dat de mensen die software schrijven voor EC-systemen allemaal technocraten zijn die helemaal geen flauw benul hebben van de wensen van de liefhebbers.
Resultaat, geen hond die poult op zo'n systeem. Ik zit zelfs langer te poulen in het systeem (elk niveau apart oproepen) dan het op papier zou duren. En dan ben ik aardig bedreven met computers/EC's en electronische snufjes
-
- Stamtafel asdoffer
- Contacteer:
Zoals deze week besloten heb ik de zaal voor de feestmiddag NU vastgelegd voor 20 maart 2010, Aanvang 14h00 - Einde ~ 19h00.
Het feest vindt opnieuw plaats in:
Café de Kröl
André en Jolande ten Berge
Dorpstraat 158 - 7468 CT - Enter
Tel. 0547-383173
Het feest vindt opnieuw plaats in:
Café de Kröl
André en Jolande ten Berge
Dorpstraat 158 - 7468 CT - Enter
Tel. 0547-383173
Van duiven heb ik geen verstand ,dus selecteren doet hier de mand
- Arjan Beens