Huib,Ronnie schreef:Huib lees je wel goed, je reageert een paar keer erg vreemd in mijn ogen. Ben ik niet gewend van je.Huib Caarls schreef: Arjan,
Veranderingen moeten het algemene nut dienen. Uit jou opmerking begrijp ik dat je voor je eigen parochie schrijf en niet voor de duivensport in het algemeen. Maar dit is wat ik bedoelde met de grote jongens. Alles naar hun hand proberen te zetten. Wij vliegen hard, dus wij hebben de wijsheid in pacht.
Jammer dat je er zo over denkt.
Huib
Arjan heeft diverse keren gepleit om in de ochtend te lossen en niet uit te stellen tot maandag of dinsdag. Terwijl nachtvluchten toch niet zijn zwakste punt zijn. Dus eigenbelang lijkt me ver te zoeken.
Wat ik probeerde te zeggen met als ze er net zo mee omgaan als de laatste twee jaar, dat er dan niets zou veranderen is dat er over praten is wat anders dan het ook uit te voeren.
Ik zie mezelf nog zo in Zwolle zitten, waar een commissie van wijze mannen het had over het verder rijden, etc bij zuiden wind, echter in 2008 er niets van gemerkt.
Ps, dat je mij onder de grote jongens schaart, lees ik als een compliment.(voelt als een warm bad )
Maar denk dat ik wat betreft lossing standpunten en nieuwe NT regelingen etc, altijd de laatste ben geweest die aan zijn eigen belang heeft gedacht !!
Dus wat dat betreft jammer dat jij zo over mij denkt.