NU Archief vanaf 2009
- Christianne
- Stamtafel asduivin
- Christianne
- Stamtafel asduivin
- Christianne
- Stamtafel asduivin
- Christianne
- Stamtafel asduivin
- Ronnie
- Praathuis SUPER-VIP
Dames en heren bedankt voor de bijdrage aan de zeer geslaagde middag. Het was inderdaad nog geen VNCC stemming maar voor een beginnende organisatie meer dan geslaagd. We zijn dan ook dik tevreden over ons debuut.
Wat mij inderdaad opviel was de toch erg grote groep Duitsers die aanwezig was met twee bussen ondanks dat ze nog niet massaal inkorven maar vooral het leeftijd verschil tussen de veelal jongere Nederlandse fondspelers die aanwezig waren tegen de veelal oudere Duitse Fondmannen en vrouwen. Het Oost en Noord Nederlandse fondspel zou eigenlijk een doorsnede moeten zijn van de hele Nederlandse duivensport dan hadden we een behoorlijke gezonde leeftijd en in mijn ogen ook een heel positieve en gezonde kijk op de duivensport.
Ben er best een beetje trots op, terwijl ik het toch afgelopen jaar ook wel eens flink zat was door alle regeltjes en dwarsliggerij van het NPO bestuur.
Nogmaals mijn dank voor alle steun en vertrouwen, voor mij echt het teken dat we op de goede weg zijn.
Wat mij inderdaad opviel was de toch erg grote groep Duitsers die aanwezig was met twee bussen ondanks dat ze nog niet massaal inkorven maar vooral het leeftijd verschil tussen de veelal jongere Nederlandse fondspelers die aanwezig waren tegen de veelal oudere Duitse Fondmannen en vrouwen. Het Oost en Noord Nederlandse fondspel zou eigenlijk een doorsnede moeten zijn van de hele Nederlandse duivensport dan hadden we een behoorlijke gezonde leeftijd en in mijn ogen ook een heel positieve en gezonde kijk op de duivensport.
Ben er best een beetje trots op, terwijl ik het toch afgelopen jaar ook wel eens flink zat was door alle regeltjes en dwarsliggerij van het NPO bestuur.
Nogmaals mijn dank voor alle steun en vertrouwen, voor mij echt het teken dat we op de goede weg zijn.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
-
- Stamtafel asdoffer
- Contacteer:
- BK
- Stamtafel asdoffer
Nee hoor. ik bedoelde de foto van ene Beens/De GrootRonnie schreef:Je bedoeld omdat ik jou er niet eerder uit gezet heb?BK schreef:Kan zo'n VIPschildje ,naar misdragingen,ook weer weggenomen worden
Ronnie ik denk dat ik namens veel liefhebbers spreek dat wij het een SUPERSPEL vinden!
Achteraf had een van ons(de gewone leden) best even de microfoon kunnen vragen om onze waardering uit te spreken
Dus als nog: Vielen dank und/en een grote PLUIM!!!!
Vond het zelf ook TOP, en het wordt gewoon de mooiste fondclub van NL, let maar op...
Organisatie super gedaan! (En ik vond het een eer dat ik op het podium tussen de kampioenen mocht staan!)
En inderdaad, de duitsers kwamen volgens mij met een senioren-reisgezelschap. Toen we weggingen liepen we even langs de 2 bussen en daar waren ze flink aan het bingo-en!
Organisatie super gedaan! (En ik vond het een eer dat ik op het podium tussen de kampioenen mocht staan!)
En inderdaad, de duitsers kwamen volgens mij met een senioren-reisgezelschap. Toen we weggingen liepen we even langs de 2 bussen en daar waren ze flink aan het bingo-en!
- Christianne
- Stamtafel asduivin
Was dat deze nietMark van den Berg schreef:De foto die ik bedoel heb ik nog niet tussen zien staanharoldzwiers schreef:Mark van den Berg schreef:Hé Christianne, ik mis nog één foto van ene Beens en de Groot
Nou die kan er volgens mij beter weer af gedaan worden
Sommigen kunnen zich niet gedragen
Het zijn de kleine dingen die het doen!!!
Wees verdraagzaam met elkaar.
Wees verdraagzaam met elkaar.
Dat was em! Vanuit de plek waar ik stond zag het er toch anders uit...Christianne schreef:Was dat deze nietMark van den Berg schreef:De foto die ik bedoel heb ik nog niet tussen zien staanharoldzwiers schreef:Mark van den Berg schreef:Hé Christianne, ik mis nog één foto van ene Beens en de Groot
Nou die kan er volgens mij beter weer af gedaan worden
Sommigen kunnen zich niet gedragen
- Arjan Beens
- Praathuis VIP
- Contacteer: