NU Archief vanaf 2009
- Arjan Beens
- Praathuis VIP
- Contacteer:
Precies, gewoon starten met Perigueux denk ik. Op de eerste overnacht worden toch geen jaarlingen gezet (bij de meesten) en de 2-jarigen kunne dat zat aan... Het is gewoon te gek voor worden dat sommige liefhebbers op de voorhand Limoges niet kunnen tellen voor de grote kampioenschappen omdat deze onder de 800 km grens ligt...
De beste 'Marathon'-duif op de Olympiade was een Poolse die 4 vanaf hetzelfde station (815 km) kop had gevlogen. Super van zo'n duif natuurlijk maar ik vraag me af of 815 wel marathon is, als je dan naar die duif van Verbeek kijkt (wat ik overigens een superopvallende duif vond in de kooi) zitten hier ook +1000 km vluchten bij, petje af voor zulke!
De beste 'Marathon'-duif op de Olympiade was een Poolse die 4 vanaf hetzelfde station (815 km) kop had gevlogen. Super van zo'n duif natuurlijk maar ik vraag me af of 815 wel marathon is, als je dan naar die duif van Verbeek kijkt (wat ik overigens een superopvallende duif vond in de kooi) zitten hier ook +1000 km vluchten bij, petje af voor zulke!
- Arjan Beens
- Praathuis VIP
- Contacteer:
- Marcel
- Praathuis VIP
Zo dachten ze in sector 2 ook door de eerste vlucht Bordeaux vorig jaar te vervangen voor Bergerac en dit jaar voor Mont de Marsan. Nu beginnen ze in Noord holland massaal te piepen dat dat te vroeg het te ver is terwijl eerst werd geroepen dat er meer afstand moest komen. Ze wilden dit dit jaar nog verandert zien maar het zal nu wel 2010 worden.Mark van den Berg schreef:Precies, gewoon starten met Perigueux denk ik. Op de eerste overnacht worden toch geen jaarlingen gezet (bij de meesten) en de 2-jarigen kunne dat zat aan...
Wat de NU betreft blijf ik bij mijn stelling zone 1 indelen bij zuid en afdeling 7 opdelen onder de afdelingen 5,6 en 8.
Alles wat we zijn, is het resultaat van wat we dachten.
-
- Stamtafel asdoffer
- Contacteer:
-
- Stamtafel asdoffer
- Contacteer: